Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ja
JanvanAlles - 11-04-2014 20:32:13
Geldzaken & Recht

Bereikbaarheid uitkeringsinstanties

Overigens is de bereikbaarheid van alle bedrijven en instanties tegenwoordig bar slecht en dat onderschrijf ik volkomen. zelfs de huisarts heeft een keuzemenu, ik bedoel maar "heeft u een spoedgeval, bel 000-0000000, heeft u een herhaalrecept nodig, toets 1, wilt u spreken met de assistente toets 2 of blijf aan de lijn" en je hangt en blijft maar hangen.
dus ja, herkenbaar maar dat wil niet zeggen dat (in dit voorbeeld) de assistente of de huisarts maar gezellig uit hun neus zitten te vreten of knus aan de koffie hangen.
soms is iemand gewoon niet bereikbaar, om welke reden ook.