Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 13-04-2014 17:33:20
Computers & Telefonie

Heb ik recht op een nieuw toestel?

Hallo mimmy1975,

.....heb contact gehad met support gehad met apple .....

van de site van consuwijzer:

garantie van de fabrikant

meestal krijgt u de garantie van de fabrikant. u hebt met de fabrikant geen koopovereenkomst gesloten. de fabrikant heeft dus geen wettelijke plichten zoals de verkoper. daarom kan de fabrikant andere garantievoorwaarden hebben. bijvoorbeeld dat u bij een reparatie het arbeidsloon zelf betaalt. dat mag. u kunt proberen om deze kosten door de verkoper te laten betalen.

tip

is uw product kapot? neem dan altijd eerst contact op met de verkoper. want u hebt met hem een overeenkomst gesloten. doet u dat niet, en gaat u meteen naar de fabrikant? dan kan het gebeuren dat u de verkoper later niet meer aansprakelijk kunt stellen.

met een beetje geluk krijg je meteen een nieuwe mee. (hoop ik voor je).

met vr.gr.