Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tobico
tobico - 14-04-2014 16:04:01
Winkels & Webshops

Bonus korting van albert hein

Hallo,
bij ah heb ik het wel eens gehad op maandag dat er iets in de bonuskorting niet klopte maar dit werdt dan bij de klantenservice verrekend en al snel aangepast in het centrale kassasysteem. mijn ergernis is eerder de c1000 - lelystad jol die ik heel vaak moet confronteren met fouten in de aanbiedingsprijs. op woensdag gaat daar de nieuwe folder in en op vrijdag / zaterdag als ik de aanbieding haal staat de foutieve prijs nog steeds in het kassa systeem. ik zal toch niet de enige zijn geweest in die 2-3 dagen die de fout heeft opgemerkt en het verschil terug heeft gevraagd bij de kassa? daar geloof ik niet in en nu ik hoor dat uw filiaal van ah (ik geloof namelijk dat er zo nu en dan een ondernemer is die maling heeft aan de aanbiedingen vanuit het hoofdkantoor) dezelfde trucjes uithaalt wordt het tijd dat de klanten beter hun bon gaan nakijken. ik doe dat altijd en het loont de moeite!