Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ot
ot3333 - 16-04-2014 00:16:13
Computers & Telefonie

Myjuke onterechte incasso's

Zeker, na de eerste twee keer heb ik met de creditcard maatschappij gebeld. zij kunnen alleen storneren als ik zwart op wit de bevestiging van de beƫindiging heb. ik kon die alleen niet meer terugvinden in m'n mail, maar ik weet zeker dat ik dat gedaan heb. de knop om op te zeggen ontbrak namelijk ook. dus ik kon helemaal niet meer opzeggen. dat doe ik altijd direct na verlenging omdat ik niet elke maand gebruik maak van myjuke.

de derde keer heb ik die bevestiging wel bewaard maar ik kwam erachter omdat ik een melding kreeg per mail dat het niet was gelukt te verlengen. dat klopt ook want ik heb toen mijn card vervangen na dat eerste akkefietje. ze slaan dus gewoon je creditcard gegevens zonder toestemming op in hun systeem en verlengen gewoon automatisch wanneer ze daar zin in hebben.