Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
nikolaos - 17-04-2014 18:05:13
Vrije tijd & Tuin

Vakantieveilingen louche zaak ?

Inderdaad staat het in de algemene voorwaarden. maar je gaat me toch niet vertellen dat iedereen alle voorrwaarden altijd leest ? doe jij dat ? dat van de auto incasso zou dan als punt een vermeld moeten staan in grote rode letters .

hetvolgende kreeg ik als antwoord :

geachte heer de boer,

bedankt voor uw bericht.
wij hebben de klacht welke u heeft verzonden naar de thuiswinkel in goede orde ontvangen.
graag willen wij met dit bericht reageren op uw berichten aan ons en het bericht wat u heeft gestuurd naar de thuiswinkel.

u geeft in uw bericht aan dat u heeft geboden op de veiling voor toegangskaarten naar dierenpark emmen. u heeft een foutmelding gekregen tijdens het bieden maar toch later de veilingen toegekend gekregen.
natuurlijk begrijp ik dat dit een verwarrende situatie is voor u, vandaar dat ik dit even goed voor u heb nagekeken. ik zie in uw biedgeschiedenis dat er twee maal gedrukt is op de button 'koop nu'.
dit houdt in dat u het arrangement aankoopt zonder mee te bieden op deze veiling. het betreft een directe aankoop. gezien de verwarring wat er is ontstaan wil ik u graag aanbieden de veilingen te annuleren.
op deze manier krijgt u de kosten, welke aan ons voldaan zijn, retour op uw rekening. graag vernmeen wij van u of u hiervan gebruik wenst te maken.

verder geeft u in uw bericht aan de thuiswinkel aan dat wij zonder toestemming de betalingen hebben geïncasseerd van uw rekening.
graag wil ik u erop wijzen dat u zelf akkoord bent gegaan met deze betalingswijze, aangezien u onze algemene voorwaarden heeft geaccepteerd waar dit in vermeld staat.

6.2 er geldt een fatale betalingstermijn van vijf (5) dagen. wanneer er niet binnen vijf (5) dagen is betaald via ideal, creditcard of automatische incasso machtigt de hoogste bieder vakantieveilingen.nl automatisch om het bedrag van zijn/haar bankrekening te incasseren. vakantieveilingen.nl zal daartoe maximaal twee pogingen doen. vakantieveilingen.nl rekent € 2,50 extra kosten voor deze automatische incasso van het openstaande bedrag.

natuurlijk willen wij graag alleen maar tevreden klanten en onduidelijkheid op de website is niet gewenst.
ik hoop dat we met deze uitleg en de mogelijkheid tot annuleren van de aankopen dit geschil te hebben opgelost.


hopelijk is uw vraag hiermee beantwoord, maar mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.


met vriendelijke groet,

thessa
klantenservice vakantieveilingen.nl

en vervolgens mijn reactie daarop :

geachte vakantieveilingen,

natuurlijk ga ik akkoord met het annuleren van de veilingen. het geld mag u terugstorten, echter heb ik via de website van ing al

opdracht gegeven om te storneren, en gelijk te blokkeren.

waar ik niet mee akkoord ga is dat ik pas een bericht krijg als ik de thuiswinkel organisatie aanschrijf. wat ook niet klopt is dat ik

op 'koop nu ' heb gedrukt, maar op 'bied mee' . in het eerste geval negeert u mij , in het tweede bestempelt u mij als een idioot die

op een verkeerde knop heeft gedruk. ik ben iemand die zijn eigen computers in elkaar zet en het leuk vind om een online cursus

phyton ( programmeertaal ) te volgen, om zelf wat te kunnen hobbien met apps. ik weet op welke knop ik druk. als dat zo in jullie

systeem staat, dan klopt er iets niet .

ik heb altijd met plezier aankopen gedaan op vakantieveilingen, ik begin nu ten zeerste te twijfelen om jullie nog aan te raden of

nog terug te komen.


met vriendelijke groet,


ik denk dat dit topic nu wel gesloten kan worden.