Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 18-04-2014 10:33:05
Huishouden & Energie

Sencys laminaatvloer van praxis

Uit uw verhaal begrijp ik dat u de vloer bij praxis heeft gekocht. u heeft dan verder niets met de leverancier te maken, u heeft de koopovereenkomst met de verkoper. als een product ondeugdelijk (non-conform) is heeft u recht op kosteloze vervanging of herstel door de verkoper, als dat niet mogelijk is dan heeft u recht op geld terug.

als dit een mislukte productie is, maar het product is wel in een goede serie te krijgen, dan kunt u kosteloze vervanging eisen.
klik https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-herstel-vervanging-ondeugdelijk-product">hier

als deze planken eigenlijk nooit op de markt hadden mogen worden gebracht en er is geen vervanging mogelijk dan kunt u de koop ontbinden.

klik https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-ontbinding-koop-onmogelijkheid-herstel-vervanging">hier

als ik u was zou ik dit per aangetekende brief doen en tevens per mail.

mocht u een rechtsbijstandverzekering hebben, dan kunt u die inschakelen, dan gaat het meestal meteen een stuk sneller.
het http://www.juridischloket.nl/pages/default.aspx">juridisch loket kan u misschien ook nog verder helpen.