Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ph
philemonhofman - 19-04-2014 09:39:25
Huishouden & Energie

Onfatsoenlijke behandeling verwarmingsbedrijf

Beste philip.,
ik heb die maandag daarna met ouwens contact opgenomen. inmiddels heet het bedrijf anders,ook niet voor de3 lol denk ik.
ik kreeg toen de bedrijfsleider van de buitendienst aan de telefoon en die zie dat hij niet van plan was om die nieuwe onderdelen eruit te halen. ik heb hem toen er op gewezen dat dit voor een bedrijf van dat kaliber onacceptabel was.
ook heb ik deze persoon vetld dat ik het een zeer vreemde situatie vond dat men iemand storingsmonteur noemt,die beter appels uit de boomgaard had moeten gaan plukken,want hij wist totaal niet waar hij mee bezig was en dan krijg je dit soort dingen. ik moest direct betalen stom achteraf ,maar kon het helaas niet meer terugdraaien. voor mij was dit ook de reden om direct op te stappen bij dit bedrijf. .
de rechtsbijstand kon ik niet inschakelen omdat dit een bedrag was onder de 500 euro,dus kwamen zei er makkelijk mee weg.
het bedrijf heet nu een andere naam iets met nederlands enz enz,weet het niet precies en heb er ook totaal geen zin meer in om op te zoeken,gewoon verloren tijd. hoop dat mensen goed opletten en niet met dit bedrijf in zee gaan.

ik zit nu nu holland warmte uit de buurt van numansdorp,geweldig bedrijf ,nette prijs en zeer goede service.

de oude verwarmingsinstallatie heb ik geschonken aan een technische school en hoop dat hiermee goede monteurs worden opgeleid .

vr p. hofman