Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wimmi20
wimmi20 - 21-04-2014 13:09:54
Voeding & Gezondheid

Onrijp fruit

Lidl adverteert maar al te graag dat ze de nummer 1 zijn met groente en fruit.
maar ik denk daar anders over : een netje mandarijnen waarvan de onderste beschimmeld waren, een bakje kleine tomaten waarvan de onderste beschimmeld waren, handsinaasappelen die niet te pellen waren, en als je hem in 4 partjes sneed kon je het vruchtvlees er met geen mogelijkheid uitdrukken, het vruchtvlees kwam niet los van de schil.
het waren geen pers sinaasappelen.

ik heb op de site van lidl wel eens geklaagd over een slecht product.
recent trachtte ik dat weer te doen.
maar na het invullen van mijn mijn gegevens kwam de melding in een rood vak :
wachtwoord en e-mail adres zijn bekend.
en een tweede klacht kon niet verstuurd worden, de klacht werd geblokkeerd.