Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fl
floriank - 21-04-2014 17:38:01
Elektronica & TV

Garantie op auto-speakers

Nah, valt redelijk mee hoor. klager heeft van de verkoper gehoord dat het rms-vermogen betekent dat de luidspreker op dat vermogen goed geluid blijft leveren. als ik hem dan harder zou zetten, dan klinkt het geluid ook niet goed meer. maar het rms-vermogen ligt een stuk lager dan wat ie maximaal kan hebben.
ik heb hem niet zo hard gezet dat het geluid niet mooi meer klinkt.

daarnaast wijst media markt en reparatiebedrijf op viezigheid die in de box zou zijn gekomen. niet op een opgeblazen box.
tot slot is het me opgevallen dat de ene box die nu nog wel werkt, in z'n eentje beter geluid levert dan ik in de afgelopen maanden van 2 boxen heb gekregen. heb dus het vermoeden dat het een al sluimerend probleem was.

wat nou de reden is dat ik hier begin te klagen is dat ik van media markt nauwelijks/geen steekhoudende argumenten heb gehoord om garantie af te wijzen. er wordt steeds gewezen op viezigheid, maar als ik vraag of dat niet te verwachten is bij zulke apparaten, dan gaan ze daar niet op in.
daarom vind ik ron's reactie wel aardig, want dat is in ieder geval echt een argument dat zegt dat de boxen niet voor een hoedenplank gemaakt zijn. (hoewel ze daar dan wel voor hadden mogen waarschuwen)