Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
nico w. - 22-04-2014 15:08:44
Geldzaken & Recht

Is er nog hoop na kifid


waar het om gaat is de zg. journaalrol van de desbetreffende geldautomaat. die zou moeten uitwijzen dat je de transactie halverwege hebt afgebroken. het oordeel van het kifid, kennelijk van de ombudsman kifid, kan ik op grond van uw beschrijving niet goed volgen. geen geld overgehouden ???????

het kan ook zijn dat de ombudsman kifid geen heil ziet in een bemiddeling, want dat is zijn taak bemiddelen tussen de klager en de bank. misschien wil de ombudsman om vijf uur stipt naar huis of zoiets.

je kunt na een afwijzend oordeel van de ombudsman kifid je klacht nog steeds voorleggen aan de geschillencommissie kifid, die commissie bemiddelt niet, maar oordeelt als een rechterlijke instantie. je moet dit wel binnen 3 maanden doen na de datum van afwijzing door de ombudman. het kifid kent (helaas) een zeer korte termijnen voor het indienen van een klacht.