Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 23-04-2014 17:25:28
Computers & Telefonie

Iphone 5 garantie zonder bon

[quote=mahadma schreef op woensdag 23 apr 2014, 16:52]waarom moet de winkel alle moeite doen om in de boekhouding te gaan zoeken, terwijl de klant de bon heeft meegekregen en heeft zoek gemaakt? geen bon? geen garantie!

omdat in tegenstelling tot wat dit forum je doet denken niet alle winkels zulke eikels zijn?

ik heb zelf ook 5 jaar tijdens mijn studie bij 2 verschillende elektro retailers gewerkt. als een klant zijn bon kwijt was printte we hem gewoon nog een keer uit. en soms zochten we zelfs met de hand bonnen op in de oude administratie (voordat alle bonnen in het systeem stonden).