Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 23-04-2014 23:21:41
Geldzaken & Recht

Externe partner van bol.com levert niet

Je had het in de gaten moeten houden. pas als de externe verkopen het product gaat verzenden, krijg je een mail van bol.com dat het verzonden wordt. ook staat er een verwachte leverdag bij. als die niet wordt gehaald moet je meteen aan de bel trekken. meestal geeft bol de externe verkoper dan nog een paar dagen de tijd, komt er dan niets, dan moet je dat nogmaals aangeven en daarna wordt de koop geannuleerd en krijg je je geld terug.

nu moet je maar zien hoe het afloopt. wel vreemd dat de webshop niet reageert op je mail, dan maar bellen (tenzij het tel. nummer te duur is). je krijgt sowieso een beoordelingsverzoek van bol.com daar kun je ook nog eens je klacht in vermelden.