Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

s_
s_nookie - 23-04-2014 23:26:41
Geldzaken & Recht

Externe partner van bol.com levert niet

[quote=mahadma schreef op woensdag 23 apr 2014, 23:22]u doet zaken met bol, dus zij moeten dit oplossen. simpeler kan het niet.


juist, en dit kreeg ik dagen terug van bol.com

geachte heer/mevrouw,

hartelijk dank voor uw e-mail van 10 april 2014.

u heeft contact opgenomen met de klantenservice van bol.com over een bestelling die u bij de verkoper living en outdoor geplaatst heeft.

de verkoper heeft deze bestelling meer dan drie weken geleden verzonden. wij hebben de verkoper ondertussen uitbetaald. dit betekent dat de bestelling en het financiële traject inmiddels zijn afgehandeld. wij adviseren u om contact op te nemen met de verkoper, om samen tot een oplossing te komen. wij gaan ervan uit dat de verkoper hier klantvriendelijk mee omgaat.

u kunt rechtstreeks contact opnemen met de verkoper vanuit uw eigen account, door achter de bestelling te klikken op 'e-mail de verkoper'. het antwoord ontvangt u daarna op uw eigen e-mailadres.

wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.




dit ben ik niet van bol gewend. het is toch niet mijn probleem dat hun externe partner niet levert of niet gereageerd?
er zijn nog vele andere gedupeerde als ik onder de beoordeling over deze shop kijk. had ik eerder moeten doen...helaas...