Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

s_
s_nookie - 24-04-2014 01:54:17
Geldzaken & Recht

Externe partner van bol.com levert niet

[quote=carola.83 schreef op donderdag 24 apr 2014, 01:27][quote=s_nookie schreef op woensdag 23 apr 2014, 23:26]
dit ben ik niet van bol gewend. het is toch niet mijn probleem dat hun externe partner niet levert of niet gereageerd?

hoe wordt een artikel van een externe verkoper bezorgd?

artikelen die u bij een externe verkoper koopt worden door de verkoper zelf verzonden. neemt u voor een vraag over een niet ontvangen artikel binnen 5 dagen na ontvangst van de verzendbevestiging contact op met de betreffende verkoper. achter de bestelling in uw bestelstatus, vindt u de link ‘e-mail de verkoper’. als u hier op klikt, opent zich een webformulier waarin u uw vraag kunt stellen. klik, nadat u de voorwaarden heeft geaccepteerd, op de button ‘verstuur e-mail’. u ontvangt het antwoord van de verkoper op uw eigen e-mailadres.

als de verkoper niet of niet naar verwachting reageert, kunt u binnen 2 weken na ontvangst van de verzendbevestiging contact opnemen met onze klantenservice. wanneer de termijn van 2 weken verstreken is, kunnen wij geen actie meer ondernemen om een eventueel geschil op te lossen.

ja en dat heb ik dus wel gedaan...en geen van beide reageerde want als je dat formulier invult schakel je een vakje in dat bol mee kan lezen en evt in kan grijpen.
dus is er expres buiten het termijn gereageerd? geen idee, ik had niet het idee dat bol mij hier ooit zou laten zitten eigenlijk.