Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
martin6767 - 24-04-2014 23:47:18
Computers & Telefonie

Easycomputing

[quote=forever-nl schreef op donderdag 24 apr 2014, 22:55]hoewel de fabrikant van producten meestal in wordt geschakeld om problemen op te lossen, heeft u een koopovereenkomst gesloten met de winkel. als het product niet naar behoren werkt is de winkel verantwoordelijk voor naleving, kan zij dit niet dan mag u de koopovereenkomst ontbinden. hierover is meer de lezen op de website van consuwijzer: http://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is">rechten bij product dat niet goed / ondeugdelijk is.

bedankt voor je antwoord, eindelijk een antwoord waar ik wel wat aan heb. want op de site van consuwijzer staat letterlijk: “de verkoper mag u niet naar de fabrikant van het product sturen. hij moet het probleem oplossen, of de fabrikant voor u inschakelen.”

easycomputing komt dus zijn wettelijke verplichtingen niet na.