Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
pieterwolters - 25-04-2014 07:38:08
Garantie & Verzekeringen

Verzekeraar en kliniek geven elkaar de schuld

Telefonische uitspraken zijn inderdaad bindend. er bestaat echter een grote kans dat beide partijen in een telefoongesprek elkaar niet (goed) begrijpen. het beste is om een pro-forma factuur of offerte te laten maken (met de details van de behandeling en die schriftelijk te laten goedkeuren door de verzekeraar. ga niet zelf beschrijven wat er gedaan gaat worden.