Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 25-04-2014 15:41:21
Geldzaken & Recht

Fout bij meterwissel

Beste lvdh,

een objectieve mening geven over bovenstaande is lastig.
ieder verhaal heeft altijd 2 kanten. wat me uit bovenstaande wel duidelijk is is dat u bij nuon tegen een muur aanloopt van onwil en/of onkunde.
bij veel grote bedrijven gaat alles goed als je binnen de 'gangbare paden' blijft, zeg maar 'op de lopende band' ligt. uitzonderingen, bijzonderheden leveren vaak problemen op en probeer dan maar weer eens 'op de lopende band' te komen. dat is mijn mening in ieder geval en daar loopt u volgens mij ook tegen aan.
nadat u bent overgestapt brengt nuon vastrecht aan u in rekening. dat nuon de weg kwijt is en het ook allemaal niet meer weet lijkt me daarmee wel aangetoond.
om antwoord te geven op uw vraag 'objectieve mening en wat te doen' is mijn mening dat u 100% zeker deels gelijk heeft. bij de klantenservice van nuon loopt u tegen een muur aan dat is wel duidelijk. helaas die worden blijkbaar beoordeeld op het aantal telefoontjes dat men afhandelt en niet op de kwaliteit van de afhandeling.
geen idee of nuon webcare nog actief is op het kassa forum, hopelijk kunnen zij u verder helpen. het email adres is webcare@nuon.com, daar kunt u uw vraag/klacht ook droppen.
andere mogelijkheid die ik nog zie is om de vraag/klacht op het forum van nuon te droppen. sinds ongeveer een maand heeft nuon een 'klanten forum', maar ik weet niet of u zich hiervoor kunt aanmelden omdat u nu geen klant meer bent bij nuon (gewoon proberen wijst dat het snelste uit).
persoonlijk zou ik daarbij de aangemaakte vraag op de kassa site (de vraag die u gesteld heeft) vermelden.

het mooiste zou zijn als u er (zoals u ook probeert) samen met nuon uitkomt. mocht dit niet lukken dan zou ik een klacht bij de consumenten autoriteiten indienen. een bedrag van € 2600,- is niet niks, dat is een verdomd leuke vakantie.

ik hoop dat mijn antwoord u helpt om hiermee verder te komen en wens u daar veel succes bij.