Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jpm
jpm - 27-04-2014 13:22:24
Garantie & Verzekeringen

Verzekeraar en kliniek geven elkaar de schuld

[quote=kaasbroodje schreef op vrijdag 25 apr 2014, 08:44]als u geen bewijs heeft d.m.v. een voicelog of iets in die richting dan zou ik z.s.m een betalingsregeling treffen met het incasso bureau, want de behandeling is gedaan en die moet betaald worden door u of door de verzekering.

als u niets doet wordt het bedrag alleen maar hoger, en als blijkt dat u dan toch echt moet betalen dan zit u met een berg extra kosten!

en voor in vervolg: deze maatschappij is compleet los geslagen. je kunt niemand, zeker bedrijven, op hun woord vertrouwen. maak er een gewoonte van alles schriftelijk te doen, zeker bij grote bedrijven. niet per mail maar per brief, ondertekend. anders spelen ze een smerig spelletje.

ik zeg niet dat niemand meer te vertrouwen is, maar er zijn teveel mensen en bedrijven die misbruik maken van je vertrouwen in iemand anders.

snel een regeling treffen, indien je gelijk hebt kun je het terug eisen met rente vergoeding.

wat vreemd dat u zegt dat dit bedrijf compleet is losgeslagen. ik ken menzis als een normaal bedrijf en ook ik heb wel eens een geschil met ze gehad, maar om dat nou zo te benoemen gaat me veel te ver. weliswaar kunt u het beste altijd alles op schrift zetten voordat u een behandeling laat toepassen, een misverstand of inmiddels veranderde regels liggen altijd op de loer.