Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

se
sergemeijer - 29-04-2014 16:55:38
Computers & Telefonie

Rekening vodafone

Om het wat duidelijker te maken.

ik had op 1 rekening 2 nummers van vodafone. 1 van die nummers is sinds oktober 2013 niet meer in gebruik en voor de andere heb ik een rekening te laat betaald waardoor uitgaande gesprekken niet meer mogelijk waren. als dat hersteld moet worden door vodafone, rekenen ze daar iets van 25,00 euro voor. dus die rekening werd incl deblokkeer kosten betaald nadat ik wederom was geblokkeerd voor uitgaande gesprekken (terecht)

maar bij een telefonisch gesprek over de betaling en opzegging heb ik aangegeven niet meer her aangesloten wenste te worden dus geen extra kosten voor een nummer wat al een paar weken niet meer in gebruik was door een overstap naar andere aanbieder. dit was akkoord. maar ik kreeg een rekening voor de rest van het abonnement (terecht) en 2 keer kosten voor deblokkeren. vandaag bleek dat ik moet betalen voor 2 nummers deblokkeren omdat het nummer nog op naam staat zonder verder abonnement. maar omdat ik echt eerst heb aangegeven niet gedeblokkeerd wenste te worden en daarna een i-deal link heb ontvangen en betaald mag ik er van uitgaan dat de fout bij vodafone zit.

zo wat duidelijker