Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 02-05-2014 11:18:16
Huishouden & Energie

Bezorgklacht media markt

Dat hij al is aangesloten, maakt niets uit. dan mag je hem nog steeds binnen de bedenktijd terugsturen. je moet er geen was mee hebben gedraaid.

ik vind het een goed plan, die nieuwe retour, want de meeste witgoedleveranciers halen gewoon de oude wasmachine gratis op. dat is service! ik woon zelf ook op een bovenverdieping en heb daar nog nooit problemen mee gehad. ze moeten tenslotte ook met de nieuwe omhoog. ik vind het raar dat je daar bij mm nog extra voor moet betalen.
als ik u was zou ik dit ook nog even op de klachtenkompas.nl zetten, daar heb je webcare van mm. zet er ook bij dat u nu maar de nieuwe retour gaat sturen, misschien gebeurt er dan toch nog iets.