Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 08-05-2014 09:57:52
Computers & Telefonie

Welke stappen kan ik tegen telfort ondernemen

Je verschuilt je nu achter het feit dat je medebewoner die handelingen heeft gedaan, terwijl jij de eigenlijke afnemer bent, en daarvoor verantwoordelijk bent, en je ook al wist wat er speelde.
de medebewoner heeft in een eerder stadium al met je overlegd.
als die medebewoner niet handelingsbekwaam is, of blijkt te zijn, had je dat die medebewoner duidelijk moeten maken dat je nergens mee akkoord gaat, of zou gaan.

er zijn instanties waar je met je klacht terecht kunt als je bij telfort je gelijk niet denkt te halen.
quote:

ga naar de geschillencommissie

komt u er niet uit met uw aanbieder? dan kunt u de geschillencommissie vragen een uitspraak te doen. de geschillencommissie is een groep mensen die bij een meningsverschil beslist wie gelijk heeft.

het werk van de geschillencommissie is niet gratis. u betaalt klachtengeld. op de website van de geschillencommissie leest u hoeveel dat is. u kunt er ook lezen wanneer de geschillencommissie u kan helpen. en hoe u uw meningsverschil kunt aanmelden. dat kan via de website van de geschillencommissie maar ook per post.


bron, klik-> http://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">vraag of klacht over mijn aanbieder van telefonie, internet of televisie