Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 12-05-2014 11:22:06
Geldzaken & Recht

Hoe kan bol.com zijn klanten zo slecht behandelen?

Het is helemaal geen kennelijke vergissing, thuiswinkel maakt zich er zo makkelijk vanaf. waardeloos.

zet uw klacht nog eens op klachtenkompas.nl van de consumentenbond. daar zit webcare van bol.com, dat lijkt mij de grootste kans om nog iets binnen een redelijke termijn te bereiken.

in het uiterste geval zou u naar de geschillencommissie thuiswinkel kunnen gaan, lees dan wel goed de brochure door.
klik http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2678/thuiswinkel">hier