Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

corv
corv - 12-05-2014 13:30:59
Geldzaken & Recht

Hoe kan bol.com zijn klanten zo slecht behandelen?

Ach ja bol.com daar heb ik at mee te stellen gehad.
jaren geleden toen ze nog alleen boeken verkochten bestelde ik regelmatig totdat ik een gesplitste levering kreeg en twee maal verzendkosten moest betalen. dat heb ik natuurlijk niet gedaan en gewoon 1.95 van de rekening afgetrokken het waren ten slotte hun eigen voorwaarden dat bij gesplitste verzending slechts éénmaal betaald moest worden.
daarna aanmaning op aanmaning en ..............ja hoor incassobureau. uitgelegd en niets meer gehoord
totdat na een jaar incassobureau twee zich melden met een vordering die was opgelopen tot 45 euro.
dat was snel opgelost met een pissig mailtje en tot nu toe is het stil.
het verbaast mij dan ook niet te horen dat ze nog steeds klanten behandelen als onmondige kinderen.