Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

boppe1943
boppe1943 - 13-05-2014 10:46:27
Geldzaken & Recht

Hoe kan bol.com zijn klanten zo slecht behandelen?

[quote=robbert29 schreef op maandag 12 mei 2014, 13:01][quote=boppe1943 schreef op maandag 12 mei 2014, 11:34]ik vind dat bol.com nog coulant is geweest toen u de bestelling annuleerde. dat is namelijk bij de meeste webshops niet mogelijk. de reden hiervoor is dat een bestelling direct wordt opgenomen in het levertraject.
en al dat gedoe voor een prijsverschilletje van € 1,49 en een veronderstelde snellere levering wat twizzo niet heeft waargemaakt. u kunt zich een hoop gedoe op de hals halen als u uw gelijk wilt halen, maar heeft u dat er echt voor over? in dat geval wens ik u succes.

ik snap niet zo goed wat je er coulant aan vindt. het gaat niet om 1,49, maar om een product dat verkeerd is geleverd. ik heb uiteindelijk 8 gb geheugen gekregen in plaats van 16 gb. lees eerst eens wat er staat en geef dan een oordeel.

het zou helpen wanneer u in uw topic niet zoveel onnodige details zou melden en de vraag beknopt houdt. voorbeeld:

ik heb on line bij twizzo 16 gb geheugen besteld, bestaande uit 2 modules van 8 gb. toen het pakketje arriveerde zag ik dat men niet twee maar één module had gestuurd. ik heb toen contact opgenomen met twizzo. ik werd doorverwezen naar bol.com. twizzo blijkt een partner te zijn van bol.com. die heeft de klacht doorgegeven aan twizzo. daarop kreeg ik bericht dat het artikel fout geprijsd zou zijn. ik zag echter dat elders de prijzen voor dit product € 80-100 zijn, ik heb er € 83,50 voor betaald, dus een fout lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. ik heb erop aangedrongen de bestelling alsnog volledig te leveren. ik kreeg een afwijzend antwoord. ik kon de bestelling retourneren, echter op mijn kosten!!! ik heb inmiddels contact opgenomen met thuiswinkel waarborg, maar die doet niets voor me. mijn rechtsbijstandsverzekeraar kan niets voor me doen, omdat een zaak onder de € 175 niet in behandeling wordt genomen. waar kan ik nu nog terecht?