Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tony m
tony m - 14-05-2014 14:39:18
Vakantie & Reizen

Webshops betrouwbaar?

Papadopu, heb je even.
ik heb er wel meerdere voor je.

heb een vakantie geboekt 3 jaar geleden online , een zogenaamde 5 sterren all inclusive. kwam daar aan en de fto's die op die site stonden waren gewoon hele andere foto's.dit bleek een 2 sterren hotel te zijn.het was een smerige zooi in de kamer en je moest betalen voor je eten en drinken.

zwembad was in plaats van 25x 12 ongeveer 6x4 .

heb vorig jaar nog een stofzuiger gekocht bij een webshop.
ding was stuk naar 3 zuig beurten.
ben nog steeds bezig om hem te ruilen.
toen ik bestelde kreeg ik direct tegen reacties en nu er klachten zijn moet ik soms enkele weken wachten op een reactie.ook had ik deze stofzuiger op hun aanraden genomen, bleek totaal anders qua comfort en zuigkracht als omschreven.

=papadopu schreef op dinsdag 6 mei 2014, 09:28: tony, wat is jouw of wat zijn jouw ervaringen dan met webshops?

ik bestel liever in een showroom of een webshop dat tenminste een aanspreekpunt/showroom heeft. de rede is ook door mijn negatieve ervaring maar jij bent wel extreem negatief moet ik zeggen.

wat heb je allemaal meegemaakt dan?=tony m schreef op donderdag 1 mei 2014, 20:02: ach ja, fobieën kunnen inderdaad door slechte ervaringen ontstaan.
blijkbaar loopt alles op rolletjes bij je, maar dat kan ook veranderen.


=forever-nl schreef op donderdag 1 mei 2014, 18:25: nieuw soort fobie: iets bestellen via een webshop.