Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 26-05-2014 17:49:39
Computers & Telefonie

Verzekeringen

[quote=tijger1 schreef op maandag 26 mei 2014, 17:18]@hanschen klein

ook de tussenpersonen moeten gediplomeerd zijn en dat omvat wel wat meer dan enige weken call center opleiding. en zij noemen wel degelijk hun naam, want ze hebben een bedrijf.

centraal beheer geeft géén onafhankelijk advies, want ze verkopen alleen hun eigen verzekeringsproducten. independer (ook van achmea) heeft hoofdzakelijk bekwame maar geen full-gediplomeerde verzekeringsdeskundigen, de medewerkers komen uit alle soorten van andere bedrijfstakken. de directeur himself geeft als antwoord op de vraag of alle medewerkers aan de telefoon gediplomeerde adviseurs zijn, "dat ze aan de gestelde afm-richtlijnen voldoen" en dat is een typisch verzekeraarseigen antwoord om te zeggen dat ze niet gediplomeerd zijn. ook een uitspraak van dezelfde directeur "dat wij primair naar de goedkoopste verzekeringen zoeken" geeft aan, dat hier geen individuele adviesen gegeven worden, want in de praktijk is goedkoop bij verzekeringen bijna altijd duurkoop en jouw claim niet van toepassing.

na te lezen op het independerforum.......