Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pb
pb2 - 29-05-2014 10:40:48
Huishouden & Energie

Eindafrekening een half jaar te laat

Goedemorgen,

heeft er iemand tot nu toe succes geboekt om een eind afrekening van electrabel te krijgen?
ik wacht sinds februari 2014 op mn eind afrekening. ik heb een zonnepaneel installatie op dak liggen die goed is voor meer dan de helft van mn verbruik. dus ik zou zeker recht hebben op geld terug.
ik heb een slimme meter en maar twee keer vorig jaar een online overzicht gekregen van mn verbruik of wat ik terug lever. ik bel gemiddeld twee keer per week met electrabel en altijd hetzelfde verhaal gespeelde verbazing van mn klachten oh ja je krijgt online geen overzichten meer nou mn collega zal het uitzoeken en u wordt terug gebeld. nou dat gebeurd dus nooit dat terug bellen. telkens hezelfde jank verhaal van problemen en beloftes dat de eind afrekening komt. via veh heb ik een drie jarig contract. ik wil van dit bedrijf af ik wil mn eind afrekening mn geld op mn rekening zien en het contract verbreken. gezien de hoeveelheid van klachten is er geen mogelijkheid om de klachten te bundelen en dit bedrijf aan te pakken? moet ik mn rechtsbijstand verzekering gaan inschakelen? ik heb het idee dat dit bedrijf een loopje met zn klanten neemt en denkt dat we toch niets kunnen maken. ik ga de veh benaderen en mn rechtsbijstand verzekering benaderen want ik heb het gevoel als ik anderen berichten zo lees dat ik nog lang kan wachten tot ik een reactie van dit bedrijf krijg of een cent terug zie. heb ik daar zonnepanelen voor om door mn energie gigant getild te worden?