Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

metallicat
metallicat - 01-06-2014 19:33:45
Voeding & Gezondheid

Tandartspraktijken

Deze mail heb ik verstuurd naar de zelfde tandarts na mijn ervaring.
ook ik kreeg geen reactie.
alleen een mail met een nieuwe afspraak!!!

enige tijd geleden heb ik mij bij u laten inschrijven.
bij de inschrijving heb ik uw assistente verzocht om een afspraak in te plannen daar ik vragen had over het plaatsen van een kunstgebit.
mijn vraag aan uw assistente was welke kosten ik voor deze afspraak kon verwachten.
uw assistente vertelde mij dat dit rond de 60 euro zou liggen.
zij verwees mij door naar de website.

na deze te hebben bekeken, bleek het door uw assistente genoemde bedrag niet overeen te komen met de website.

vandaag had ik een afspraak om 11.10 uur.
toen ik mij meldde bij uw assistente vroeg ik haar nogmaals naar de kosten van deze afspraak.
wederom vertelde zij mij dat deze rond de 60 euro zou liggen.
ik vertelde uw assistente dat uw site andere prijzen vermeld.
echter was uw assistente van mening dat dit prijzen waren van vorig jaar, en niet meer relevant.
toen ik uw assistente er op wees dat ik het erg onduidelijk vond raakte zij duidelijk geïrriteerd.

uw assistente meende dat het noodzakelijk is om foto's te maken en tandsteen te verwijderen voordat ik met u in gesprek zou gaan over de mogelijkheden van een kunst gebit.
ik heb uw assistente meerdere malen erop gewezen dat ik deze behandeling niet wilde, en daar ook niet om had gevraagd.
zij dwingt mij een behandeling te ondergaan die ik niet wil.

nadat de tijd waarop ik mijn afspraak had was verstreken kwam u mij mede delen dat ik nog een zeker een half uur moest wachten op mijn afspraak daar het uitliep.

aangezien ik mijn kinderen moest ophalen kon ik hier niet op wachten en heb ik de praktijk verlaten. er is een nieuwe afspraak gemaakt in juni.

echter heb ik na deze vervelende ervaring met uw praktijk geen prettig gevoel meer, en voel mij niet gerust. ik vraag u dan ook mij uit te schrijven en mijn afspraak te laten vervallen.
ik heb mij zojuist bij een andere tandarts ingeschreven.