Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ac
achi30 - 17-01-2008 10:38:47
Geldzaken & Recht

Primeline WAARDELOOS

dag iedereen,


primeline waardeloos


ik heb een kaart van primeline, ik probeer nu bijna 6 keer iets mee te betalen maar dat lukt het niet. nou ik dacht ik ga bellen met die klantservice en kijken wat ze hier van vinden. ik bel 0900nummer (75cent/gesprek) en krijg een keuze menu, ik maak mijn keuze en daarna werd de verbinding verbroken en dat is meerder malen gebeurt en in elke tijdstip. ik heb 5 mailtjes verstuurd, ook geen reactie en paar dagen geleden tot mijn verbazing krijg ik en mijn vrouw 2 nieuw pasjes thuis gestuurd, we hebben helemaal niks aangevraagd, ik heb hun weer geprobeer te bellen, maar zelfde verhaal je wordt d'er uit gegooit, weer gemaild geen reactie. ik wil ook mijn contract van mijn eerste kaart opzeggen, maar ze reageren op niks en nog iets ze hebben ook bij bkr gemeld voor die 2nieuw ongevraagd pasjes.


ik ben echt helemaal klaar met hun en wil ik echt van hun af.


kan iemand hier mee helpen?


alvast bedankt