Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
lauralang2 - 06-03-2008 14:05:26
Geldzaken & Recht

rits laarzen na 3 maanden kapot

eind november heb ik een paar laarzen gekocht voor 140 euro. nu 3 maanden later is de rits van een paar stuk en de andere slecht. nu zegt de winkelier dat hij geen garantie geeft op ritsen en de fabrikant ook niet. maar aangezien de laarzen er nog netjes uit zien, wil hij de  helft van de kosten van de reparatie van een laars vergoeden. ik moet zelf 12,50 betalen. hij geeft toe dat de andere rits ook slecht is, maar daar doet hij niets aan en ook niet als deze kapot gaat.


in eerste instantie was ik overbluft door de winkelier en heb ik toegestemd, hierna heb ik gebeld dat ik het er niet mee eens ben.


er staat in de winkel niet dat ze geen garantie geven op ritsen en ik heb ook geen folder meegekregen. wat moet ik doen.