Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
rimpelsaurus - 19-01-2009 03:03:17
Vrije tijd & Tuin

abonnement borduurblad

in juli 2008 heb ik een abonnement genomen op een engels borduurblad, crossstitcher. het eerste nummer arriveerde keurig op tijd, maar sindsdien is het hommeles. het tweede nummer kwam nog wel, maar pas nadat ik geklaagd had en daarna is er helemaal niets meer aangekomen. ze zeggen wel iedere keer dat ze een vervangend exemplaar sturen, maar niets komt aan. van een tijdschriftenhandelaar hoorde ik dat er meer klachten waren. zijn er hier mensen die ook deze slechte ervaring hebben? ik heb eerder buitenlandse abonnementen gehad en dit is echt de eerste keer dat het zo slecht gaat.