Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

m.
m.braam - 17-11-2009 14:47:37
Computers & Telefonie

Aktie TV Film geen reactie

Op 9-10-2009 hebben wij via tv film.nl/vodafone een tel. besteld. we kregen direct daarna een email met bedankt voor uw bestelling.

alleen nu horen we niks meer van hun, bellen is ook niet mogelijk want we hebben nu al 4 dagen achter elkaar gebeld gemiddeld 30 min per gesprek maar er wordt niet op genomen.

vodafone en tv film zeggen beide u moet bij hun zijn wij kunnen er niks aan doen.

maar volgende maand loopt het nummer af bij tele2 en we hadden ook doorgegeven bij deze bestelling met nummer behoud.

- wat kunnen we nu doen?
- kunnen we ook opzoek naar een andere provider of zitten we hieraan vast?

mvg,
michael