Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jan007 - 09-12-2009 15:32:10
Computers & Telefonie

ik wil weg bij Online? Hoe

Bijna elke dag horen we dit als we proberen te bellen: “onze excuses voor het ongemak maar dit gesprek kan op dit moment niet plaatsvinden. hoe kun je zien hoe vaak je gebeld hebt + naar wie + kosten?? kunnen wij dit abonnement ook wijzigen alleen internet via “online “maar bellen via kpn ? het telefoneren is namelijk 1 grote ramp nu
wij hadden vanmorgen 5-12 van 9.30 t/m 12 geen telefoon + internet
op 8-12 om 14.00 echo in de telefoon bij nr [edit telefoonnummer verwijderd door redactie]
op 8-12 om 16,50 echo bij nr [edit telefoonnummer verwijderd door redactie]