Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bartclary - 15-12-2009 16:32:17
Elektronica & TV

drie maal foto's

Beste mensen,
volgens kassa was het programma webprint een van de goedkoopste om foto's te laten afdrukken.nu heeft mijn vrouw op vrijdag 11 december 2009 geprobeert om 124 foto's te laten afdrukken bij webprint.door een foutje van haar werd deopdracht drie keer verzonden,ook omdat dit een moeilijk programma is voor leken.ze had snel door wat ze gedaan hadn en heeft meteen een mailtje verstuurd naar webprint. deze werd niet beantwoord. ook in het weekend geen verbinding te krijgen. op maandagmorgen vroeg aan de telefoon, maar men zei "besteld is besteld". natuurlijk heeft ze een foutje gemaakt, maar men had toch kunnen begrijpen dat men niet drie keer dezelfde foto's besteld. is hiernog wat aan te doen?
teleurgestelde.