Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

we
wendyhk - 21-12-2009 22:12:53
Huishouden & Energie

Feenstra (NUON) laat klanten 2 dagen zonder verwarming in vrieskoude

Het vroor vannacht 10 graden onder nul. vanochtend om 9u werd ik wakker en mijn verwarming en warm water deden het niet. ik belde elke paar uur feenstra (onderdeel nuon), waarop ze iedere keer zeiden dat ik zou worden teruggebeld door een monteur. nu, 's avonds om 22u zit ik inmiddels in een vriezend huis en belde ik voor de vijfde keer die dag. de servicemedewerker zei toen dat ze geen enkele melding van mij kon vinden in het systeem.

ik ga dus dadelijk in mijn huis, waar het inmiddels bijna vriest, slapen.
ik heb hemel en aarde bewogen aan de lijn, maar de medewerkster zei alleen maar 'helaas, maar er zijn geen monteurs meer op pad'.

ik kan alleen maar vrezen voor andere mensen (met name ouderen!) die dit ook overkomt.

weet iemand of ik hier een schadevergoeding oid voor kan krijgen?