Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

su
supreme_one - 04-01-2010 22:28:02
Computers & Telefonie

WAAT MEDIA BV CONTENT VODAFONE 20€ p/m

Ik ben er al sinds mei 2009 mee bezig, ik krijg elke maand gewoon steeds 20 euro aan content kosten, ik heb meerdere malen een e-mails gestuurd naar helpdesknl@waat.com, de allereerste keer dacht ik dat ik geholpen werd door een of andere medewerker met een andere e-mail adres dan helpdesknl@waat.com, maar later heb ik dus geen reactie meer ontvangen van die man.

ik ben echt ontzettend kwaad nu ik dit allemaal type, iedere keer als ik er aan denk krijg ik gewoon hoofdpijn. is er nou geen oplossing voor dit probleem?? ik heb echt zoveel contact gehad met vodafone maar ik ben er uiteindelijk achter gekomen dat iedereen daar werkt gewoon simpelweg dom is en ik meer verstand heb dan die mensen die daar werken. ik zeg a zij zeggen b.

ik heb meerdere malen aan de medewerkers mensen van vodafone gezegd dat het niet gaat om een smsdienst of iets anders, dat ik me nooit heb aangemeld voor deze dienst en dat ze maar eens moeten bewijzen, dit hebben ze echter nooit gedaan. telkens hebben ze gezegd dat ik me moest afmelden bij smsdienstfilter, terwijl ik keer op keer heb gezegd dat het probleem anders was.

ik weet echt niet meer wat ik moet doen? ik heb laatst wanhopig dezelfde e-mails die ik paar maanden geleden heb gestuurd weer naar helpdesknl@waat.com gestuurd dit keer helemaal niks meer teruggekregen.

ik heb dus al 7 maanden lang elke maand 20 euro (140 euro) vodafone gesponsord.. is er iemand op deze site die mij nog kan helpen, als ik op google waat media afmelden type zie ik echt dat meer mensen hiermee zitten.

de mensen die problemen hebben gehad paar maanden geleden hebben zij allemaal het probleem opgelost, het is dan toch vreemd om dan als je het probleem hebt opgelost niet meer terug te keren naar deze site, we zijn toch hier om elkaar te helpen??

kan ik juridische stappen en ja als dat kan hoe?