Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sr
sriwi - 05-03-2010 12:58:58
Geldzaken & Recht

Klacht indienen over bank?

3 jaar geleden hebben wij onze hypotheek om laten zetten naar een andere "vorm" (dit omdat de maandlasten minder zouden zijn). uiteindelijk zijn wij tot de conclusie gekomen dat deze vorm van hypotheek niet bij ons past (was niet de insteek die wij hadden bij het aangaan van de hypotheek). vorig jaar augustus/september contact proberen op te nemen met onze hypotheekadviseur, die naderhand (na een klacht en een telefoontje aan/van het hoofd van onze plaatselijke bank) langdurig ziek bleek te zijn. vanwege re-organisaties bij de bank kregen wij een externe adviseur toegewezen. deze man heeft het een en ander voor ons uitgezocht, en bleek in december al weer weg te zijn gegaan. weer een andere adviseur gekregen, die nu alle zaken van dit rayon moest overnemen, waardoor deze man tot over zijn oren in het werk zit. wij hebben inmiddels een keer of 3 contact met deze adviseur gehad, gister heeft mijn man uiteindelijk de adviseur weer aan de telefoon gehad, en het blijkt dat er een personeeltekort op de bank is, waardoor door "hogere hand" is beslist dat urgente zaken voor gaan, en onze dus in feite in de wacht staat. ik snap wel dat een wijziging van je hypotheek niet 1,2,3 kan geschieden, maar ik vindt dit zeker niet klantvriendelijk. mijn man is sinds "zijn geboorte"al bij deze bank. wij willen gewoon dat het afgewikkeld wordt, wij zijn er al ruim een half jaar mee bezig.

wij zijn gewoon ontzettend boos , dat het zo moet gaan. wij hebben wel elders gekeken betreffende de hypotheek, maar onze bank heeft gewoon de scherpste rente! de adviseur heeft wel toegezegd dat wij binnen 9 dagen een offerte in de bus krijgen. wil dit in principe nog wel afwachten, maar niet langer!