Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wa
waterklop - 17-06-2010 20:42:21
Huishouden & Energie

geen garantie tijdens garantie-termijn?

2 mnd. geleden kocht ik bij gamma een elek. schaafmach. van bosch. ad 104,--. 1 partij korte vurenhouten latten (ca. 40) heb ik zonder probl. geschaafd. bij de laatste lat stopte de motor plotseling, zonder hapering en is nooit meer gaan werken. bij inname bij gamma woerden ontdekte ik dat het serienr. op de schaaf anders was dan op de doos. volgens medewerker gamma was dit geen probleem. reactie van bosch was - tot mijn verbijstering - mes krom en breuk in snoer, dus: geen garantie, wegens ruw gebruik en keuze tussen a) reparatie ad 42,-- , b) machine retour aan mij en onderzoekskosten betalen ad 21,-- , c) "gratis milieu-vriendelijke verwerking" door bosch. ik herken de constateringen door bosch totaal niet. gamma houdt zich afzijdig en laat alleen weten wat bosch ervan vindt (tot 2x toe dezelfde mail). ik heb de mach. bij gamma gekocht, niet bij bosch. wat kan ik doen?