Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

le
leonievschriek - 06-07-2010 15:00:08
Geldzaken & Recht

Garantie lenzen Specsavers

Ik ben al jaren klant en heb wederom maandlenzen gekocht bij specsavers (6 paar lenzen) voor een half jaar, kosten € 150. nu zijn er 5 van de 6 lenzen voor mijn linkeroog in korte tijd (6 weken) allemaal kapotgegaan (slechte kwaliteit vermoed ik). nu wil specsavers mij geen nieuwe lenzen geven omdat ik alleen garantie heb bij betaling via automatische incasso! ik moet bij specsavers altijd al 100% aanbetalen (wat wettelijk niet mag lees ik net) en nu dit! ik krijg 1 lens van ze vergoedt. dit betekend dus eigenlijk dat ik nu 6 weken na aanschaf wederom €100 moet betalen voor nieuwe lenzen. mijn vraag is mag specsavers dit zo doen???