Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fakehaak
fakehaak - 21-10-2010 15:16:45
Computers & Telefonie

clickandbuy terreur

Sinds enkele dagen heb ik een iphone. als je, zoals ik, geen creditcard hebt is de enige mogelijkheid om voor apps te betalen gebruik te maken van de betaalservice van http://clickandbuy.com/us_en/payment/">clickandbuy.

nadat ik 1 app had aangeschaft kreeg ik van deze firma onmiddellijk de melding dat mijn account zonder opgaaf van reden was geblokkeerd. de €2,49 die ik voor de app moest betalen is niet van mijn rekening geschreven.

in het mailtje dat clickandbuy mij stuurde werden 3 mogelijkheden geboden om met ze in contact te treden om eea in orde te brengen, maar het contactformulier opende een 404 page not found pagina, het email adres bestaat niet en het 0900 nummer ook niet meer.

ik heb de apple store gebeld waar ik de mededeling kreeg dat ze er niets aan kunnen doen en dat de problemen met de firma clickandbuy helaas bekend zijn. ze waren zelfs zo vriendelijk mij een mailtje te sturen met daarin een artikel waarin hiervoor wordt gewaarschuwd: clickandbuy brengt binnen enkele dagen 2x €15,- administratiekosten in rekening voor 'wanbetalers', en binnen een week sturen ze een deurwaarder op je dak.

lang verhaal, maar mijn vraag is dus: hoe voorkom ik dat ik €30 administratiekosten moet betalen en een bezoek van een deurwaarder krijg?