Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
stefadam - 23-10-2010 20:34:57
Computers & Telefonie

Windows Live account geblokkeerd

Mijn windows live account is geblokkeerd, zodat ik niet meer bij mijn mail kan, ook niet bij opgeslagen bestanden in skydrive. deze bestanden deelde ik met mijn partner; via haar account kan ik er ook niet meer bij. bovendien is mijn mailadres verloren is gegaan.

hierdoor heb ik enorm veel werk gehad om alle mails en bestanden en mijn complete adresboek veilig te stellen en om alle kontakten waar ik bij aangemeld was te informeren.

ik ben niet gewaarschuwd door microsoft. ik merkte het doordat ik niet meer kon inloggen. bij navraag via help-pagina's (ingewikkeld en duurt lang) krijg ik onduidelijke standaardantwoorden. ik zou de gebruiksvoorwaarden hebben geschonden. wat ik dan voor vreselijks gedaan heb wordt niet verteld. zo kan ik dus ook geen aktie ondernemen tegen bijvoorbeeld een virus. ik ben ook bepaald niet de enige, zo blijkt wel op de fora. ik voel mij niet serieus genomen en behandeld als crimineel door microsoft.

is er een mogelijkheid een bruikbaar antwoord te krijgen van microsoft? mogen zij een account zomaar sluiten of blokkeren?

bvd, stef