Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pa
paul66_1 - 20-12-2010 15:07:42
Auto & Vervoer

Roest

Goedemiddag,
3 jaar geleden kocht ik een nieuwe harley davidson.(15-12-2007) na 2,5 jaar begon de lak op diverse plaatsen te roesten, chroom sprong op diverse plaatsen kapot en aluminium delen werden lelijk. in september 2010 bracht ik mijn motor terug bij de dealer met de vraag of dit normaal is.
na 3 weken kreeg ik bericht dat ik 2 jaar garantie op de motor heb. mij werd verteld dat ik mij motor niet goed onderhouden zou hebben en dat daardoor deze problemen zijn ontstaan.(ook zou het kunnen dat ik verkeerde poetsmiddelen heb gebruikt, die ik trouwens in dezelfde winkel heb gekocht). ook de importeur harley davidson benelux, die de motor heeft gezien kwam tot deze conclusie.
de motor wordt alleen bereden met mooi weer en staat binnen gestald in goed geventileerde ruimte. de motor staat nu 3 maanden bij de dealer. ik heb de eigenaar van de winkel 2 x een aangetekend schrijven doen toekomen om deze zaak op te lossen, maar hij weigert om hier iets aan te doen.
graag uw mening over deze kwestie wat ik hier nog aan kan doen.
met vr. groeten paul uit rotterdam.