Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co
coruna - 12-01-2011 00:49:53
Computers & Telefonie

defecte telefoon geleverd bijeen abon nement

Ik heb 4 maanden geleden een abonnement bij vodafone afgesloten was inclusief telefoon.
telefoon bleek al snel niet goe te werken. batterij was na 6 a 8 uur leeg ondanks dat de telefoon weinig wordt gebruikt.
toestel 2 keer naar de rearatie dienst gestuurd. 1e keer zou de lader kapot zijn. ik heb toen een nieuwe lader gekocht maar de klacht bleef.
2e keer zou volgens de reparatiedienst niets met de toestel aan de hand zijn. maar ik moest wel een nieuwe batterij kopen. vodafone zou het achteraf vergoeden. maar ik wil een nieuwe toestel of beeindiging van het abonnement.
als het straks niet aan de batterij ligt zit ik nog steeds met
dezelfde klacht plus een paar tientjes armer.
ik heb heel veel e-mails naar klantenservice van vodafone gestuurd maar ze blijven volhouden dat zij mij geen nieuwe toestel kunnen geven en dat ik ook mijn abonnement niet kan beeindigen.
wat moet ik nu doen. ik kan niet eindeloos lijven mailen. het lost toch niets op.ooit moet ik toch mijn toestel normaal kunnen gebruiken?