Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

t1
t1mpy - 20-04-2011 16:02:37
Geldzaken & Recht

Duur horloge kapot binnen garantie periode

Hallo,

ik heb voor een jubileum een duur horloge kado gekregen, en binnen een jaar liep die niet meer. alhoewel de garantieperiode 2 jaar was, werd mij verteld dat de reparatie er niet onder valt. ik ben er normaal mee omgegaan (maar wel dagelijks gedragen), maar volgens de leverancier moest het toch voorzichtiger. wat zijn mijn rechten en plichten hierin? ik kan onmogelijk bewijzen dat ik er niet onvoorzichtig mee ben omgegaan, en zij hebben me detailfotos gestuurd waarin groot uitvergroot een deukje te zien is op de kroon. (wat de reden is voor hun weigering dit door garantie te laten vallen). is hier jurispudentie over?
het gaat om honderden euros.