Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
annekedekorver - 28-06-2011 19:29:05
Computers & Telefonie

wanprestatie telefoonaanbieder

Jarenlang abonnement bij tele2. in mei gevraagd door een frisse fruitige medewerker callcenter of verlenging akkoord was. ja, natuurlijk. bij ontevredenheid zou ik wel zijn overgestapt.
nu blijken de nota's toch ineens een stuk hoger te zijn. daarom navraag gedaan. wat blijkt: gratis bellen in het weekend en 's avonds na 19.00 uur is geheel vervallen...........
volgens de medewerker tele2, die ik aansprak over de hogere nota's, waarop gesprekken worden berekend in de volgens mij gratis periode, vertelde mij 'dat dit mijn eigen schuld is'........ ik heb getekend voor de overstap en had uit de voorwaarden kunnen lezen wat de huidige regels nu zijn.
wanneer men mij gezegd zou hebben dat het abonnement gewoon 'uitgekleed' werd, zou ik nooit akkoord zijn gegaan maar overgestapt naar een andere provider. nu kan ik pas per medio 2012 'weg'. eerdere ontbinding van het contract kost mij € 269,--. wie is hiervan ook de dupe geworden???
graag bekend maken.
met vriendelijke groet,
anneke de korver-blazer