Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ik
ikhebeenvraag - 12-07-2011 12:00:42
Computers & Telefonie

Teveel betaald voor reparatie???

Beste allemaal,

ik zit met een vraag:

mijn trackpad van mijn laptop(macbook pro) functioneert niet goed, daarom ben ik naar xando(apple premium reseller) gegaan en die hebben mijn laptop naar card services in zwolle gebracht. dit is een apple authorised service provider.

nadat ze een nieuwe "topcase kabel" in mijn laptop hebben geplaatst is mijn laptop teruggebracht naar xando waar ik hem weer heb opgehaald en ongeveer €100,- moest aftikken.

eenmaal thuis kom ik er achter dat het probleem nog steeds niet is verholpen. ik dus terug naar xando en zij hebben hem weer naar card services gebracht.

ik krijg net een belletje dat deze reparatie €242,- gaat kosten omdat nu opeens de hele "topcase" vervangen moet worden. in de prijsopgave staat ook dat er uit coulance geen arbeidsloon wordt gerekend.

totaal is het dus bij elkaar €342,- terwijl het mij eigenlijk €242,- zou moeten kosten aangezien de eerste reparatie mijn probleem niet heeft opgelost.

wat moet ik nou doen? moet ik akkoord gaan ?
ze berekenen deze keer geen arbeidsloon....
of is het reparatiecentrum nalatig geweest omdat zij niet hebben gechecked of tijdens de 1e reparatie het probleem wel is opgelost?
zou ik die €100,- misschien terug kunnen krijgen?

wie heeft hier ervaring mee?

bedankt voor uw tijd.