Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hv
hvangent - 12-10-2011 12:39:19
Computers & Telefonie

gloednieuwe telefoon, waterschade ?

Binnen 2 weken na aanschaf wilde mijn htc evo 3d telefoon niet meer opladen. uiteindelijk was de batterij leeg en deed het apparaat niks meer. opgestuurd naar de reparateur van htc (dynafix) en daar werd waterschade geconstateerd. er zitten bepaalde stickertjes in het apparaat die verkleuren als ze met vocht in aanraking gekomen zijn. toestel valt volgens htc dus niet meer onder garantie en wordt niet gerepareerd. 600 euro down the drain. ik weet zeker dat het toestel niet in abnormale omstandigheden is geweest maar htc houdt voet bij stuk en wil me niet helpen of tegemoet komen.

kan dit zomaar ?

ik kan wel een second opinion aanvragen maar aangezien het stickertje verkleurd is zal ook daar de conclusie hetzelfde zijn. en bij de verkoper claimen dat het stickertje vermoedelijk al verkleurd was voordat ik het toestel aanschafte zal ook geen succes worden vrees ik. oftewel, ik sta in mijn hemd in dit geval, is er nog iets wat ik kan proberen misschien ?