Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co
corine2001 - 12-10-2011 23:53:50
Voeding & Gezondheid

klantvriendelijkheid

Goedenavond,
15 september was ik jarig en had mijn vriend een tas voor mij gekocht. deze tas was normaal € 129,95 en nu tijdelijke in de aanbieding voor € 99,95. de tas was niet mijn kleur dus ik ben de volgende dag terug naar de winkel gegaan. in de winkel kon ik nog steeds niet kiezen welke kleur ik graag wilde. wel zag ik een mooie jas die ik graag wilde hebben. deze jas was er niet in mijn maat, dus ze zouden kijken of ze hem konden bestellen. ik zou dan een week later (donderdag 22 sept) terug moeten komen. ik gaf aan dat ik daar graag een donkerbruine kleur tas bij zou willen hebben. de verkoopster gaf aan dat deze tas er dan waarschijnlijk ook zou zijn. ik ben een week later (22 sept) terug naar de winkel gegaan (de tas moest eigenlijk binnen 7 dagen geruild worden, maar in overleg met de verkoopster mocht het 1 dag later, wanneer ik zou komen voor de jas). de jas was die dag binnen en ik besloten dat ik die zou kopen. ik had hem afgerekend en toen zei ik dat ik de tas wilde ruilen voor een bruine tas. de verkoopster gaf aan dat die bruine tas er niet was maar dat hij wil binnen zou komen. dus ik zei nou daar wacht ik dan wel op, misschien kunt u mij dan een tegoedbon geven. dat was akkoord. de verkoopster schreef een tegoedbon van € 99,95. nadat ze de bon geschreven had zij ze dat de actie niet meer geldig was dus wanneer ik de tas zou kopen, ik nog wel 30 euro extra moest betalen omdat de tas ipv 99,95 weer 129,95 was. ik gaf aan dat ik dit best raar vond, immers ik had die tas op dat moment graag willen meenemen, maar omdat hij niet aanwezig kon ik hem niet ruilen op dat moment. ook vond ik het erg klantonvriendelijke omdat ik ook een jas van 129,95 had gekocht. mijn vraag is nu, heb ik recht om de tas te krijgen voor die 99,95 of moet ik echt dat geld bij betalen. ook is de tegoedbon maar 2 maanden geldig, wat ik erg kort vind. ik hoop dat u mij informatie kunt geven.
alvast bedankt.