Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

el
elspols - 24-11-2011 15:05:40
Huishouden & Energie

recht op vergoeding/vervanging/reparatie

Geachte m.
wij hebben een slizing maatkastje van 3 laden gekocht en dat is 29 augustus 2011 geplaatst. na een week was het handgreepje van een lade af (niet gebroken), doordat de schroefjes, waarmee deze zijn bevestigd te kort zijn. mijn man heeft ze er weer op gezet. tijdens het schoonmaken zag mijn huishoudelijke hulp dat van de 2 andere laden de glasplaten zijn gescheurd. het lijkt ons op een constructiefout. inmiddels heb ik 6 keer contact gehad met mammoet meubelen zwaagdijk die het kastje heeft geleverd. steeds krijg ik te horen dat ze er mee bezig zijn, de vertegenwoordiger nog niet is geweest en dat ze fabrieksgarantie geven.
waar heb ik recht op en hoe moet ik handelen om dit recht te krijgen. er zit nog maar een korte periode tussen maar we hebben dan ook maar 2 weken plezier gehad van een zeer prijzig kastje.