Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anouknb - 23-12-2011 15:55:53
Geldzaken & Recht

tegoedbon

Hallo redactie,

ik heb gisteren 22 dec op donderdag avond een jas gekocht bij de klerenwinkel steps in arnhem.
nu heb ik spijt van mijn aankoop en heb ik de jas geruild. de verkoopster vertelde dat ze mij alleen maar een tegoedbon kan geven die uiterlijk 2 weken geldig is.
ik heb contact gehad met de service lijn van deze firma, omdat ik het niet eens ben met deze regel. ik moet nu noodgedwongen binnen 2 weken iets kopen in die winkel.
de telefoniste vertelde me dat ze dit een service noemen, dat ik dus geluk heb dat ik een tegoedbon krijg, die 2 weken geldig is.
kan dit zomaar? kan ik als klant ook bepalen wat er met mijn geld gebeurd?

groet a. bettman